نوشته شده توسط : محمد

از اون موقع که رفتی دل من سر به راه شد

دیگه این بی کسیام واسه من رفیق و یار شد

تازه فهمیدم چی شد،دل من غصه نخور

تازه فهمیدم که نیستی،دلم از دنیا نبر

آره من خالیم و اما تو پر پری

مثل ماهی از کف دست سر می خوری

دیگه دلتنگت نمیشم

دیگه منتظر نیمیشم

دیگه از شنیدن نه دلگیر نمیشم

چون دیگه عاشق نمیشم

از اون وقتی که رفتی بیقرار و پرغرورم

تنگه دلم ولی بدون نمیشکنم تنگ غرورم

هر جا هستی خوش باش و به منم فکر نکن

اگه خواستی با کسی باشی

مثل من ولش نکن

آخه تو از عاشقی چه میدونی

بهش میگی دوستت دارم اما پیش اون هم نمیمونی

 





:: بازدید از این مطلب : 1694
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : 19 / 11 / 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: